تابناک چهارمحال وبختیاری- استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ما امروز در دانشگاه امام حسین(ع) زندگی می‌کنیم و دشمنان در پی استحاله انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با نفوذ در میان مردم به دنبال ناامید کردن جامعه است.
کد خبر: ۵۶۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 04 February 2018
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام اباالفضل صابری اراکی در آیین گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) و یادواره شهدای کوهرنگ که در مسجد امام حسین(ع) کوهرنگ برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: برخی با شنیدن نام انقلاب سال 57 را به یاد می‌آورند در حالی که خداوند متعال با بعثت نبی اکرم(ص) انقلابی در کل بشریت ایجاد کرد.
کارشناس مذهبی رسانه ملی اظهار کرد: انقلاب حضرت فاطمه(س) به نام انقلاب فاطمی برگرفته از انقلاب حضرت پیامبر اکرم(ص) بود که در تاریخ بشریت ایجاد کرد.
وی با اشاره به اینکه قبل از بعثت پیامبر و در دوران جاهلیت بسیاری از مردم بت پرست بودند و دختران را زنده به گور می‌کردند و ازدواج برای آنان معنایی نداشت، افزود: بعثت پیامبر اکرم(ص) آغاز یک انقلاب بزرگ فرهنگی در همه عالم بود.
استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ما متاسفانه واژه انقلاب را در صدر انقلاب اسلامی ایران می‌دانیم در حالی که انقلاب فرهنگی اصلی توسط پیامبر خاتم(ص) اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان ادعا دارند که در عصر حاضر و با وجود امکانات پیشرفته عرصه گناه بیشتر است، تصریح کرد: ما اکنون یک جاهلیت مدرن مانند سال‌های قبل از بعثت پیامبر(ص) را تجربه می کنیم در حالی که جنایات و گناهان امروز به جنایات سال‌های قبل از بعثت قابل مقایسه نیست.
کارشناس مذهبی رسانه ملی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) یک انقلاب بزرگ فرهنگ ایجاد کرد و پرچم این انقلاب را به دست حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) دادند اما دشمنان اسلام که به دنبال برگشت جامعه را به زمان جاهلیت بودند حضرت علی(ع) را خانه نشین کردند.
وی تصریح کرد: اگر دشمنان اسلام پس از رحلت پیامبر اجازه امامت به امام علی(ع) می‌دانند، اکنون دین مبین اسلام در تارک دنیا می‌درخشید.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز علت مخالفت با انقلاب اسلامی و عصبانیت دشمنان انقلاب این است که می‌خواهند دنیا را با جاهلیت اداره کنند لذا با ملت‌هایی که بیدارگر هستند دشمنی می‌کنند.
حجت‌الاسلام صابری اراکی با بیان اینکه ما امروز در دانشگاه امام حسین(ع) زندگی می‌کنیم و دشمنان در پی استحاله انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با نفوذ در میان مردم به دنبال ناامید کردن جامعه است.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که مشکلات و کاستی ها، مسائل اقتصادی، گرانی و بیکاری در کشور وجود دارد اما نباید این مسائل بهانه ای در دست دشمنان برای تخریب انقلاب باشد، عنوان کرد: دشمنان انقلاب از رهبری انتظار دارند مانند رژیم آل سعود با آن‌ها برخورد کند اما هرگز به چنین هدفی نخواهند رسید.
وی با اشاره به لباس بختیاری، اظهار کر: درود بر این لباس سنتی شما، بختیاری‌ها عین غیرت هستند و مملکت به وجودشان افتخار می‌کند و می‌بالد اما نباید مغرور شوید زیرا دشمن با نفوذ خود به دنبال استحاله انقلاب است لذا همه گروه‌ها و قشرها در خطر هجمه‌های دشمنانند.
کارشناس مذهبی رسانه ملی با اشاره به اینکه پیامبر یک انقلاب بزرگ جهانی تشکیل داد و اکنون این انقلاب در اختیار ماست، ادامه داد: وظیفه ما در قبال انقلاب این است که نگذاریم این پرچم بر زمین بماند.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همه ذائقه هایمان را عوض کرده اند، تصریح کرد: آن‌ها در پی آن هستند که مردم را ناامید کرده و به زمان جاهلیت برگردانند اما کور خوانده اند زیرا این مملکت امام زمان دارد.
استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه انقلاب دستاوردهای بسیاری برای مردم داشته است هرچند کاستی‌ها نیز وجود دارد، تصریح کرد: انشالله با همت مسئولان و همکاری و همدلی مردم مشکلات کمتر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار