همزمان با دهه فجر:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری بختیاری با اشاره به اینکه سه پروژه آبخیزداری همزمان دهه‌فجرسال جاری افتتاح خواهد شد، گفت: این پروژه‌ها در شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۵۶۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 03 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی محمدی‌مقدم اظهار کرد: سه پروژه آبخیزداری با اعتبار چهار هزار و 355 میلیون ریال در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.
وی پروژه‌های شاخص قابل بهره‌برداری را شامل پروژه حفاظت مشارکتی، عملیات سنگی ملاتی بارز و شوارز و عملیات سنگی ملاتی حسین آباد بازفت عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها با اشتغالزایی چهار نفر در شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان به بهره‌برداری می‌رسند.
محمدی مقدم از کلنگ زنی 11 پروژه دیگر نیز در پنج شهرستان شهرکرد، بروجن، کوهرنگ، کیار و لردگان با اعتبار 32 هزار و 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: تمامی این پروژه‌ها تا پایان سال آتی اتمام و به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی طرح‌های کلنگ‌زنی مذکور را نیز شامل طرح تورکینست قلنگان، طرح تورکینست نافچ، مطالعه مکانیابی سد زیرزمینی دشت شهرکرد، عملیات سنگی گابیونی میلاس، طرح تورکینست خانمیرزا، عملیات سنگی ملاتی دستناء، تثبیت زمین لغزش چهار تخته، ساحل سازی دهنو، مطالعه مکانیابی سد زیرزمینی شهرکرد و طرح ورکینست فرادنبه عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار