نماینده مجلس خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه بن – بروجن بی‌شک اجرا خواهد شد و مدیریت آن در دست استان خواهد ماند، گفت: اجزای این پروژه تغیییر نمی‌کند و اعتبار آن در كميسيون تلفيق از 300 میلیارد ریال به 500 میلیارد ریال افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۵۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 29 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته کارفرمایی این پروژه بن - بروجن به آب منطقه‌ای استان سپرده شد.
وی با بیان اینکه این پروژه بی‌شک اجرا خواهد شد و مدیریت آن به دست استان خواهد ماند، افزود: اجزای این پروژه تغیییر نمی‌کند و اعتبار آن از 300 میلیارد ریال به 500 میلیارد ریال افزایش یافته است.
نوریان تصریح کرد: متاسفانه این پروژه از زمانبندی عقب است و از ابتدا برخورد مناسبی در این زمینه صورت نگرفت و روند اجرای پروژه توسط استان پایین دستی با توقف مواجه شد به دلیل اینکه آبگیر این پروژه دو تا سه کیلومتر در استان پایین دست واقع شده بود.
عضو کمیسیون امینیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در همین راستا با برگزاری جلسات با حضور وزیر نیرو و استاندار چهارمحال و بختیاری و اصفهان در اصل موضوع توافق حاصل شد و این پروژه قطعا اجرا خواهد به دلیل اینکه تامین کننده آب شرب 500 هزار نفر از جمعیت استان است.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این پروژه تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با بیان اینکه اکنون ایام رسیدگی به بودجه سال 97 است، گفت: تقویت پروژه انتقال آب بن – بروجن، برداشتن موانع موجود سر راه پروژه راه‌آهن استان که در قید نوع قرارداد آن تغییراتی ایجاد می‌شود و اداره راه و شهرسازی می‌تواند طرف‌های مختلف را برای همکاری در این پروژه دعوت کند، از اتفاقات خوبی است که در بووجه سال 97 برای استان رخ خواهد داد.
نوریان با اشاره به تدبیری که برای بودجه سال 97 اندیشیده شده است و این بوجه یک بودجه انقباضی است و رشد عمرانی در آن کم است، خاطرنشان کرد: احتمال می‌رود با ورود بخش‌های دولتی و غیردولتی همچون بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم‌الانبیاء بتوان تغییراتی را در پروژه‌های استان ایجاد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار