عضو شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شوراهای فرادست نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۵۵۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 23 January 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- زلیخا قنبری با اشاره به وجود معضلاتی همچون ساخت و سازهای غیرمجاز در برخی از روستاها، اظهار کرد: روستایی که در میان ناهماهنگی مسئولان در حال تغییر کاربری است هیچ ارگانی خود را مسئول ناهماهنگی‌های این روستا نمی‌داند.
وی افزود: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در روستاها تنها با نظارت مستمر دهیاران محقق می‌شود و دهیاران باید با نظارت مستقیم و دقیق خود و اتخاذ تصمیمات مفید و اساسی در راستای این مهم تمام تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند.
قنبری ادامه داد: بسیاری از دستورات تخریب ساخت و ساز های داخل محدوده در روستاها به علت کوتاهی دهیاران و بعد بخشداران است.
عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم اجرای قانون، گفت: قانون باید برای همه یکسان باشد و در این موارد بعضاً شاهد تبعیض بین مردم توسط دهیار و اعضای شوراهای اسلامی نباشیم.
قنبری با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد دهیاری از وظایف دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری است، اضافه کرد: بهتر است شوراهای فرادست هم همراه این دفتر نظارت بر کار دهیار و بخشدار را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی و دهیاران موظفند کلیه روند قانونی ساخت و سازها را به مردم اطلاع داده تا از این پس شوراهای اسلامی زیر بار تنش‌های مردمی قرار نگیرند و مردم نیز متحمل خسارات هنگفت ناشی از عدم اطلاع مسئولین نباشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار