تابناک چهارمحال وبختیاری- طی آیینی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حفیظ‌الله فاضلی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
کد خبر: ۵۵۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 23 January 2018
به گزارش‌ تابناک شهرکرد- سید حفیظ‌الله فاضلی سوم بهمن‌ماه در این آیین با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های دولت، دغدغه رهبر و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئله اشتغال در کشور است، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارتخانه‌ای چند جانبه گرا است و به تنهایی متولی ایجاد اشتغال نیست.
وی افزود: امیدواریم بتوان با تجربیاتی که در وزارتخانه و بخش خصوصی کسب کرده و با پشتیبانی وزارتخانه، حمایت استاندار و دستگاه‌های زیر مجموعه این اداراتی که در بحث اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری نقش دارند همکاری لازم را در راستای سیاست‌های دولت انجام دهند.
فاضلی با اشاره به نقش مهم رسانه‌های استان در اطلاع‌رسانی، ایجاد اشتغال و انتقال انتقادات، تصریح کرد: لازم است از سوی این افراد راهکارهای علمی ارائه شود.
وی با اشاره به نرخ بالای 21 درصد بیکاری استان، گفت: این نرخ بی‌نظیر است و نسبت به کشورهای جهان سوم 30 تا 40 درصد فراتر رفته‌ایم که باید به منظور خدمت، رفاه و اشتغال جوانان استان گام‌های موثری را برداشت.
در پایان از زحمات سیدعباس جزایری با لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد و حکم مسؤلیت حفیظ‌الله فاضلی به وی اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار