تابناک چهارمحال وبختیاری- کونگ‌فوکاران نونهال و نوجوان چهارمحال و بختیاری برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور عازم البرز می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 23 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- کونگ‌فوکاران نونهال و نوجوان چهارمحال و بختیاری برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور امروز عازم البرز می‌شوند.
گفتنی است 9 نفر از نونهالان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور که از فردا در کرج آغاز می‌شود راهی این شهر شدند.
لازم به ذکر است، در این دوره از مسابقات سبحان راستی، حسین زمانی، امیرارسلان قربانی، علی حیدری و محمدحسین بیات به ترتیب در اوزان ۲۰- ، ۲۴- ، ۳۰- ، ۳۷- و ۴۵- کیلوگرم رده سنی نونهالان مبارزه می‌کنند.
همچنین در رده سنی نوجوانان علی کرمی، ابوالفضل رئیسی، محمدحسین شاهوردی و سینا قنبری به ترتیب در اوزان ۳۵- ، ۴۱- ، ۴۷- و ۵۵ – کیلوگرم به‌عنوان نمایندگان چهارمحال و بختیاری به مصاف حریفان می‌روند.
گفتنی است، مسابقات نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در بخش نیمه‌آزاد روزهای چهارم تا ششم بهمن‌ماه به میزبانی شهر کرج برگزار می‌شود و شهریار صالح‌زاده و روزبه صادق‌پور به‌عنوان مربی، تیم استان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار