تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: چهارمحال و بختیاری جزء سه استان نخست کشور در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 23 January 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در نشست با سید حمید پورمحمدی گل‌سفیدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: ارتقای سطح اعتبارات استان در جدول بودجه سال 1397 نوید بخش تداوم اشتغالزایی پایدار است.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سطح تعامل بانک های عامل در زمینه پرداخت تسهیلات طرح های اشتغالزایی روستایی و عشایری با متقاضیان افزایش می‌یابد.
وی افزود: در این نشست به منظور تسهیل در اجرای طرح‌های کشاورزی با موضوع گیاهان دارویی، توسعه باغ در زمین‌های شیب‌دار و اشتغالزایی مرتبط تبادل نظر کارشناسی و علمی صورت گرفت.
عباسی به پیشینه تاریخی و فرهنگی ارزشمند چهارمحال و بختیاری و وجود مشاهیر و مفاخر تاریخی، مذهبی و فرهنگی این استان در سطح ملی و استانی اشاره و تصریح کرد: اقدامات لازم به منظور تامین اعتبار ساخت مجموعه تلویزیونی شهید علی‌مردان خان بختیاری از سوی شبکه استانی جهان بین اقدامات لازم صورت گیرد.
وی بیان داشت: در این نشست همچنین وضعیت طرح ها و پروژه های چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف بررسی شد.
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور نیز گفت: چهارمحال و بختیاری جزء سه استان نخست کشور در جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی است.
سید حمید پورمحمدی گل سفیدی اضافه کرد: هماهنگی و تعامل سازنده مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری به همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، وحدت و همدلی کلید توسعه و پیشرفت استان محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: روند توسعه‌ای بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید روند رو به رشد داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار