مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: صد میلیون ریال هدایا و بسته‌های حمایتی در ویژه‌برنامه مهر مراقبت برای فرزندان مددجویان زندان شهرکرد جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۵۵۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 23 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- بهروز امیدی در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر ابراز همدلی و نوع‌دوستی در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و در معرض خطر جامعه، اظهار کرد: احسان و نیکوکاری سبب ایجاد محبت و دوستی در دل انسان‌ها می‌شود و هر اجتماعی بدون ایجاد عناصر و مؤلفه‌های همگرایی، نوع دوستی، کمک و تعاون، گذشت و عفو، رعایت قوانین و مقررات نه پدیدار می‌شود و نه پایدار می‌ماند؛ لذا همه ما وظیفه داریم برای داشتن جامعه‌ای سالم، خلاق و پویا تلاش و همت خود را مضاعف کنیم.
وی افزود: ویژه برنامه مهر مراقبت با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نوع‌دوستی، کمک، تعاون و حمایت از فرزندان دانش‌آموز مددجویان زندان شهرکرد با حضور خیَرین استانی برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری اضافه کرد: در این برنامه 200 نفر از فرزندان دانش‌آموز و خانواده‌های مددجویان زندان شهرکرد شرکت کردند و هدایا و بسته‌های حمایتی به ارزش مالی صد میلیون ریال از طرف آموزش و پرورش، خیَرین و نیکوکاران استان جمع‌آوری و به آن‌ها تقدیم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار