تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از شرکت 909 نفر در 12 دوره گذشته این آزمون‌ها در استان خبرداد.
کد خبر: ۵۵۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 23 January 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- محسن تقی‌پور اظهار کرد: در 12 سال گذشته 909 نفر در آزمون‌های اخذ مدرک تخصصی حافظان قرآن شرکت کرده‌اند که از این تعداد، 72 نفر موفق به دریافت مدرک تحصصی شده‌اند.
وی با بیان اینکه هر حافظ قرآن می‌تواند بانی و برگزارکننده یک جلسه قرآنی در راستای نهادینه کردن فرهنگ حفظ قرآن در جامعه باشد، افزود: از این تعداد، در رشته حفظ پنج جزء ، 16 نفر که به منظور آشنایی با روند برگزاری این آزمون شرکت کرده بودند قبول شده که برای آنان گواهینامه صادر شده است.
تقی‌پور ادامه داد: همچنین در رشته حفظ 10 جزء، 23نفر موفق به کسب مدرک درجه پنج، حفظ 20 جزء 8 نفر موفق به دریافت مدرک درجه چهار و حفظ کل قرآن کریم نیز 13 نفر موفق به احراز امتیاز لازم و دریافت مدرک درجه سه شدند.
 سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در رشته حفظ کل یک نفر موفق به دریافت مدرک درجه 2 شده است.
وی خاطرنشان کرد: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن بر اساس مصوبه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی همه ساله یک دوره و در چهار مرحله به همت دبیرخانه طرح مستقر در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار