تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری از تامین و ذخیره سازی یکهزار و 50 تن میوه مورد نیاز شب عید این استان در انبارهای سردخانه ای خبرداد و گفت: این طرح به منظور تنظیم بازار و تعادل قیمت اعمال می شود.
کد خبر: ۵۵۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 23 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جان محمد اله یاری اظهار کرد: از مقدار میوه ذخیره شده 800 تن پرتقال جنوب و شمال و 250 تن سیب درختی تولیدی استان است .
وی افزود: میوه خریداری شده برای تنظیم بازار شب عید نوروز امسال در چهارمحال و بختیاری، بخشی از نیاز واقعی بازار است.
مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، در روزهای پایانی سال هیچگونه کمبودی در تامین میوه و دیگر مایحتاج خوراکی پرمصرف وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته یکهزار و 270 تن پرتقال و 400 تن سیب درختی برای تنظیم بازار شب عید نوروز این استان خریداری و وارد بازار مصرف شد یادآور شد: با برنامه ریزی و تامل مطلوب بین صنوف تره بار،پارسال هیچ خللی در عرضه و تقاضای میوه مورد نیاز مردم بوجود نیامد.
اله یاری تاکید کرد: طبق برنامه سال گذشته عاملان فروش در شهرستانهای مختلف در روزهای پایانی سال تعیین و میوه ذخیره سازی شده با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.
وی گفت: سال گذشته چهارمحال و بختیاری به عنوان برترین استان در حمل تهیه و توزیع میوه شب عید در جشنواره شهید رجایی موفق به اخذ لوح تقدیر شد.
چهارمحال و بختیاری با 900هزارنفر جمعیت دارای 9 شهرستان می باشد.
در روزهای منتهی به نوروز مصرف میوه ها از جمله سیب و پرتغال به عنوان یکی از اقلام پذیرایی عید نسبت به روزهای دیگر سال بالاتر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار