مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشته‌های آموزشی جدید پیش‌بینی شده برای این مرکز، گفت: تعمیر تلفن‌همراه، اسانس‌گیری از گیاهان دارویی، تهیه انواع ترشی و مربای خانگی، جواهرسازی با سیم، تعمیر لوازم خانگی، قالی‌بافی پیشرفته، خاتم‌سازی و ... از جمله این رشته‌ها است.
کد خبر: ۵۵۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 21 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمود تقی‌پور با بیان اینکه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری آموزش‌های مهارتی را در دو بخش دولتی و غیردولتی برگزار می‌کند، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان با بهره‌گیری از اساتید مجرب و تجهیزات کارگاهی پیشرفته در خوشه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات، و فرهنگ و هنر به هنرجویان ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: اداره کل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در استان با  13 مرکز آموزش دولتی، 76 کارگاه ثابت شهری، یک کارگاه جوار صنعت، 388 کارگاه جوار شهری، 76 کارگاه جوار روستایی، 14 کارگاه صنایع ضمن کار، 7 کارگاه صنایع اصناف، 16 کارگاه جوار دانشگاه، 6 کارگاه جوار پادگان، 17 کارگاه جوار زندان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به‌صورت رایگان ارائه می‌کند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشته‌های آموزشی جدید پیش‌بینی شده برای این مرکز، خاطرنشان کرد: تعمیر تلفن‌همراه، اسانس‌گیری از گیاهان دارویی، تهیه انواع ترشی و مربای خانگی، جواهرسازی با سیم، پرده‌دوزی، چوقا بافی، زعفران‌کاری، مرصع‌کاری، تعمیر لوازم خانگی، قالی‌بافی پیشرفته، پرورش زنبور عسل، خاتم‌سازی و ... از جمله این رشته‌ها است.
تقی‌پور در ادامه با بیان اینکه در 9 ماهه نخست سال‌جاری در بخش غیردولتی 951 هزار و 858 نفر- ساعت در بخش‌های مختلف تحت آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بوده‌اند، افزود: در بخش دولتی نیز از ابتدای سال‌جاری 12 هزار و 425 نفر- ساعت در خوشه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر آموزش مورد آموزش قرار گرفته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار