تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست، متخلف قطع درختان جنگلی در منطقه حفاظت شده جنگلی هلن دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 20 January 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- شهرام احمدی اظهار کرد: مأموران درحین انجام گشت و کترل در این منطقه جنگلی با مشاهده قطع چند اصله از درختان جنگلی اقدام به تجسس در این منطقه کردند.
وی افزود: مأموران، این متخلف سودجو را به همراه ادوات قطع درخت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.
 احمدی با اشاره به آمادگی و حضور همیشگی نیروهای حفاظت محیط زیست در عرصه‌های تحت مدیریت، عنوان کرد: علیرغم تمام تلاش‌ها و اهتمام مأموران یگان حفاظت محیط زیست، بدون همکاری‌های مردمی امکان صیانت کامل از محیط زیست و جنگل وجود نخواهد داشت و این مشارکت‌های مردمی است که می‌تواند از تجاوز و تخریب محیط زیست به طور صددرصد پیشگیری کند.
منطقه حفاظت شده هلن با 40 هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه دومین منطقه حفاظت شده چهار محال و بختیاری است، که درمحدوده شهرستان‌های اردل، لردگان و کیار با فاصله تقریبی ۱۱۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار