تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تا پایان هفته بارشی در سطح استان نخواهیم داشت، گفت: میزان بارندگی‌های امسال نسبت به میانگین بلند مدت 79 درصد و میانگین کوتاه مدت 77 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۵۵۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 15 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: تا پایان وقت امروز وزش باد در بیشتر نقاط استان  به 50 تا 60 کیلومتر بر ساعت می‌‎رسد.
وی افزود: افزایش سرعت وزش باد موجب ایجاد گرد و غبار در برخی نقاط استان می‌شود و همین امر باعث افزایش دما شده است به طوری که از شب گذشته  تا امروز شاهد افزیش 12 درجه‌ای دما بوده‌ایم.
 قطره با اشاره به اینکه تا پایان هفته بارشی در سطح استان نخواهیم داشت، گفت: میزان بارندگی‌های امسال نسبت به میانگین بلند مدت 79 درصد و میانگین کوتاه مدت 77 درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه میزان بارندگی در شهرکرد  از ابتدای مهرماه تا کنون 13 میلی‌‎متر بوده است، ادامه داد: این میزان بارندگی در سال گذشته  135 میلی‌متر بوده است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: طی 24 ساعت گذشته دما در گرم‌ترین نقطه استان  15 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار