مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان ادبی فصل آفتاب با موضوع انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 11 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فرزاد رحیمی اظهار کرد: به‌مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه فجر، فراخوان ادبی فصل آفتاب با محوریت شعرسرایی و داستان‌نویسی برای اعضای کارگاه‌های ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کلیه دانش‌آموزان مدارس و مربیان فرهنگی و ادبی کانون در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این فراخوان با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداشت مقام شامخ شهید و ایجاد روحیه قدرشناسی در نسل جدید در قالب‌ اشعار کلاسیک، نو، سپید، ترانه، شعر کودک و نوجوان و داستان‌های کوتاه، مینی و بلند اجرا می‌شود.
رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دهه فجر، امام خمینی(ره) و شهدا موضوعات این فراخوان را در بر می‌گیرد، گفت: کودکان و نوجوانان با گروه‌های سنی 7 تا 17 سال و مربیان مراکز کانون می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.
رحیمی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا 12 بهمن‌ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به‌صورت تایپ شده یا دست‌نویس به واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در میدان ابوریحان ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار