تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری از اعزام 28کارگر ماهر همراه با سه مهندس عمران ساختمان از این استان به منظور بازسازی اماکن مقدس نجف و کربلا خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 10 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام البرز رییسی اظهار کرد: این تعداد نیروی متخصص عمران ساختمان با درخواست ستاد عتبات عالیات مستقردر نجف اشرف و کربلای معلی رهسپار کشور عراق شدند.
وی افزود: کارگران ماهر به مدت یک ماه در اماکن مقدس به صورت رایگان در ساخت و ساز صحن حضرت فاطمه زهرا (س) نجف اشرف و در صحن حضرت زینب (س) کربلای معلی مشغول کار خواهند شد.
وی با اشاره به مشارکت هدفمند و برنامه ریزی شده نیکوکاران استان در ساخت صحن های در حال ساخت حرمین شریفین گفت: سهم مردم استان در مرحله احداث، توسعه و تکمیل صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف و صحن حضرت زینب (س) مشخص و در دستور کار قرار دارد.
مسئول امور روحانیون ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نیروهای متخصص کار در تمام شاخه های فنی در استان در صورت تمایل می توانند به ستاد و دفاتر بازسازی عتبات عالیات مراجعه و آمادگی خود را برای اعزام و مشارکت در اجرای این طرح های عمرانی در عتبات عالیات اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار