رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر و دستگيری سه قاچاقچی در شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 09 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سلیمان ریاحی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت سه سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس با تحقیقات گسترده میدانی و افزایش گشت‌های نا‌محسوس، محل معامله را شناسایی و در یک عملیات خودروی پژو متهمان را توقیف و سه متهم آن را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارحال و بختیاری گفت: در بازرسی از خودروی سوداگران مرگ، مقدار 13 کیلوگرم انواع مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.
سلیمانی در ادامه مواد مخدر را یکی از تهدیدات جدی جامعه جهانی دانست و افزود: دشمن شدیدترین مرحله جنگ نرم خود را در حوزه مواد مخدر می‌داند، چرا که ریشه همه جرایم آلودگی به مواد مخدر است.
وی در پایان تأکید کرد: استراتژی مبارزه با مواد مخدر از قاطعانه‌ترین استراتژی‌های پلیس است و به‌طور ویژه در دستور کار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار