تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از چاپ و انتشار چهارمین کتاب انتشارات این واحد با عنوان «پرسمان فقهی حقوقی» مشتمل بر ۱۲۳۰ پرسش و پاسخ بر اساس لمعه و شرح لمعه، خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 09 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- وحید خلیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: اثر ارزشمند «پرسمان فقهی حقوقی» حاصل کار علمی و پژوهشی حجت‌الاسلام سعید صفی شلمزاری، عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد و محمدحسین دانشفر، دانش آموخته مقطع ارشد فقه و حقوق جزاء است.
وی افزود: این کتاب در ۹ فصل و ۳۰۰ صفحه تدوین شده است و مولف آن کوشش داشته تا مباحث فقهی مورد نیاز دانشجویان و طلاب را به صورت پرسش و پاسخ و طبقه بندی شده ارائه کند.
خلیلی با بیان این که انتشارات جهاددانشگاهی به عنوان یکی از معتبرترین موسسات نشر دانشگاهی در ایران، تلاش می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند، تاکید کرد: تمامی اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفین می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مراجعه نمایند و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار