استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از نیروهای متخصص توانمند می‌تواند یکی از راه‌های سرعت بخشی به روند اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای باشد.
کد خبر: ۵۴۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 08 January 2018
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در نشست با اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هم اینک مرکز چهارمحال و بختیاری ورودی و خروجی مناسبی ندارد و شهرداری شهرکرد باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به طراحی و اجرای ورودی و خروجی مرکز استان اقدام کند.
وی ادامه داد: نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری با توجه به تخصص و توان علمی و اقتصادی می‌تواند طراحی و اجرای ورودی شهرهای استان به ویژه در شهرکرد و مراکز شهرستان‌های 9 گانه را بر عهده گیرد.
وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری به عنوان مجموعه‌ای متخصص و کارامد می‌تواند در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و توسعه‌ای استان در بخش‌های مختلف وارد عمل شود.
عباسی تصریح کرد: به همین منظور تبیین خدمات و اطلاع رسانی اقدامات سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری از طریق رسانه‌های گروهی ضرورت دارد.
وی بیان کرد: مهندسان نباید تنها به ساخت و ساز اکتفا کنند، بلکه می‌توانند نقشه راه مشخص علمی، کارشناسی و اصولی برای توسعه شاخص‌های مختلف توسعه‌ای را به مردم و مسئولان ارائه دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ترویج تفکر توسعه‌ای و مدیریتی با هدف تسریع در روند توسعه‌ای بخش‌های مختلف ضرورت دارد.
وی گفت: استفاده از نیروهای متخصص توانمند می‌تواند یکی از راه‌های سرعت بخشی به روند اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای باشد.
 عباسی تأکید کرد: با شناسایی ظرفیت‌های اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری شهرستان‌های 9 گانه استان می‌توان طرح توجیهی اقتصادی براساس افق و چشم انداز 20 ساله تعریف، ترسیم و اجرا کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار