تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از راه‌انداری انجمن خیرین قرآنی چهارمحال و بختیاری‌های مقیم تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 08 January 2018
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- محسن تقی‌پور با اشاره به ضرورت مشارکت خیرین در فعالیت‌های قرآنی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و... همواره نقش پررنگی دارند لازم است این نقش در حوزه قرآن و برنامه‌های قرآنی نیز وجود داشته باشد.
وی افزود: هرچند که مردم در حوزه قرآنی هم تاکنون مشارکت‌هایی داشته‌اند اما این بحث باید سامان بیشتری بگیرد و نقش مردم در حوزه فعالیت‌های قرآنی پررنگ‌تر شود؛ چراکه هر چه حضور مردم در حوزه‌های قرآنی بیشتر باشد قوام و تأثیرگذاری آن موضوعات نیز بیشتر خواهد شد.
سرپرست اداره امور قرآنی استان ادامه داد: با هماهنگی و رایزنی‌‎های لازم به زودی انجمن خیرین چهارمحال و بختیاری‌‎های مقیم تهران راه‌اندازی می‌شود.
تقی‌پور با اشاره به این که نخستین نشست انجمن خیرین قرآن در شهرستان‌های کیار و فارسان تشکیل شده است، گفت: به زودی در سایر شهرستان‌های استان نیز به همت خیرین قرآنی و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌‎ها  انجمن خیرین تشکیل می‌شود.
وی همچنین با اشاره به استقبال و حضور خوب بانوان در عرصه فعالیت‌های قرآنی، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های لازم برای راه اندازی انجمن خیرین بانوان قرآنی استان، به زودی  این انجمن نیز راه‌اندازی می‌شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار