رئیس شورای اسلامی استان:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس شورای اسلامی استان گفت: التزام عملی به اهداف نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات به‌حق مردم وظیفه ذاتی شوراییان است.
کد خبر: ۵۴۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 06 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- خان‌محمد غیبی حاجیور درخصوص حوادث اخیر رخ داده در کشور و چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:  بنابر فرمایش مقام معظم رهبری اصل مشکلات و مطالبات به‌حق مردم نباید نادیده گرفته شود لذا در این راستا دولت مردان باید با تمام وجود در خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشند.
وی خاطر نشان کرد: ما موظف به بهبود وضعیت معیشت مردم هستیم و در این جای هیچ شبهه‌ای نیست، اما در حوادث اخیرخواسته‌های به‌حق مردم  با کینه‌ورزی عده‌ای که  اصل نظام را نشانه گرفته‌اند تلفیق شده است .
رئیس شورای اسلامی استان افزود: نظام ما برخواسته از وجود مردم است، مردمی که برای این نظام خون‌های بسیاری  دادند اما متاسفانه عده‌ای ناآگاهانه در صدد ملتهب نمودن فضا هستند .
غیبی حاجیور عنوان کرد: در راستای برآورد خواسته‌های به‌حقی که مردم از نظام دارند مسؤولین موظف به حل مشکلات معیشتی مردم هستند و در این بین با آشوب‌گران و کسانی که به تخریب اموال عمومی مبادرت  نمودند باید قویا برخورد شود .
وی در پایان  از احاد مردم چهارمحال و بختیاری به‌ویژه جامعه شوراییان  خواست تا در راهپیمایی فردا حضور گسترده داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار