مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياری گفت: با بيش از 40 واحد صنفی برای استقرار در شهرک صنعتی جونقان قرارداد منعقد شد.
کد خبر: ۵۴۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 06 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا شفیع‌زاده با اشاره به اینکه مذاکرات متعدد با شورای اسلامی شهرهای لردگان و جونقان و همچنین هماهنگی‌های لازم با فرمانداری‌های تابعه صورت گرفته است، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با اصناف این دو شهر به منظور استقرار صنوف مختلف در دو شهرک صنعتی لردگان و جونقان در چهارمحال و بختیاری منعقد شد.
وی  از آغاز واگذاری زمین به صنوف این دو شهر خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از 40 واحد صنفی برای استقرار در شهرک صنعتی جونقان با این شرکت قرارداد تنظیم کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این راهبرد بر اساس تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک که فی‌مابین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اتاق اصناف ایران و مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران و دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی؛ یکی از راهبردهای کارگروه اجرایی توسعه بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط در استان چهارمحال و بختیاری است.
شفیع‌زاده ادامه داد: ایجاد زمینه‌های لازم برای برخورداری بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط صنفی از حمایت‌ها و معافیت‌های گوناگون مشابه واحدهای صنعتی، از تعهدات قابل توجه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است که می‌تواند مشوق ارزشمندی برای صنوف مختلف جهت رونق‌بخشی به فضای کسب و کار محسوب شود.
گفتنی است؛ شهرک صنعتی جونقان با مساحت 210 هکتار در فاصله 33 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار