تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی 9 ماهه سال‌جاری 10 هزار و 503 مورد بازرسی از بخش آرد و نان چهارمحال و بختیاری صورت پذیرفت.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 02 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در شورای آرد و نان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه طی 9 ماهه سالجاری 10 هزار و 503 مورد بازرسی از بخش آرد و نان چهارمحال و بختیاری صورت پذیرفت، اظهار کرد: این تعداد بازرسی در قالب 249 پرونده متشکله بود.
 وی افزود: طی بازرسی‌های مذکور 273 مورد تخلف از جمله گران‌فروشی، کم فروشی، عدم رعایت بهداشت، عدم درج قیمت، عرضه خارج از محدوده با ارزش ریالی 158 میلیون ریال پیگیری شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: بیشترین تخلف مربوط به کم فروشی و عدم رعایت بهداشت بوده است.
امامی تعداد تخلفات در حوزه گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم رعایت بهداشت و عرضه خارج از شبکه و سایر را به تفکیک 40، 59،7، 54،81،10 و 22 مورد اعلام کرد.
وی افزود: امید است با نظارت مستمر تخلفات موجود در حوزه آرد و نان به حداقل برسد و به لحاظ کیفی کیفیت نان کنترل شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: هم اکنون در سطح استان 200 نانوایی آزادپز و 800 نانوایی دولتی در حال فعالیت هستند.
امامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نارضایتی مردم از کیفیت برخی نان‌ها می‌طلبد تا در راستای آموزش خبازان توجه بیشتری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار