تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس فدراسیون فوتبال کشور در خصوص گروهی که تیم فوتبال کشور در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه در آن قرار گرفته است، گفت: این گروه با اینکه گروه سختی است اما گروه مرگ نیست بلکه گروه زندگی است و ایرانی هرگز از چیزی نخواهد ترسید.
کد خبر: ۵۴۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 31 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهدی تاج با اشاره به اینکه محلی برای اداره فوتبال در چهارمحال و بختیاری نیاز است و این یک مشکل برای استان محسوب می‌شود، اظهار کرد: اکنون ساختمان هیأت فوتبال استان در حال احداث است.
وی افزود: تمام تلاش بکار گرفته می‌شود تا این ساختمان اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.
تاج در خصوص مشکل جدی فدراسیون فوتبال کشور، تصریح کرد: حق پخش یک مسئله جدی برای فدراسیون فوتبال است که در حال حاضر تنها رقابت‌های مستقیم از طریق صدا و سیما پخش می‌شود که این امر هیچ دردی را از باشگاه‌ها و مجموعه هیأت‌ها دوا نکرده است.
وی با اشاره به اینکه در حال رایزنی با صدا و سیما هستیم تا دوربین‌ها بتوانند برای نمایش مسابقات حاضر شوند، تاکید کرد: صدا و سیما معتقد است، رسانه ملی اعتباری برای پرداخت وجه به فدراسیون فوتبال به منظور پخش مسابقات فوتبال ندارد در حالی‌که مطابق قانون، فدراسیون فوتبال باید درآمدهایش را از محل پخش مسابقات، کسب کند.
تاج در خصوص گروهی که تیم فوتبال کشور در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه در آن قرار گرفته است، گفت: این گروه با اینکه گروه سختی است اما گروه مرگ نیست بلکه گروه زندگی است و ایرانی هرگز از چیزی نخواهد ترسید.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران در حال آمادگی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی فوتبال است، خاطرنشان کرد: امید است تیم ملی فوتبال ایران بازی‌های محکمی در رقابت‌های جام جهانی انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار