جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه 9 دی‌ماه شروعی است بی‌پایان، گفت: نهم دی‌ماه عاشورای انقلاب اسلامی در برابر معاویه‌صفتان استکبار بود.
کد خبر: ۵۴۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 30 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز در گرامیداشت حماسه 9 دی و در تجمع پر شور مردم ولایت‌مدار شهرکرد اظهار کرد: 9 دی‌ماه عاشورای انقلاب اسلامی در برابر معاویه‌صفتان استکبار بود.
وی با بیان اینکه 9 دی کمتر از 22 بهمن نیست، گفت: در 22 بهمن 57 مردم طاغوت را شکست دادند و در 9 دی 88 در برابر فتنه استکبار ایستادند.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه حماسه نهم دی‌ماه تجلی ایستادگی در مقابل دشمن، تجلی و تبری از استکبار و مصداق آیات الهی است، افزود: استکبار جهانی در فتنه 88 با تمام قوا آمده بود تا چراغ انقلاب را خاموش کند اما این خواست خداوند بود که نافرجام باشد.
حاجی صادقی اضافه کرد: نهم دی‌ماه تجلی بصیرتی بود که الهام گرفته از مکتبی است که فرزند، سر و دست می‌دهد، آب را حرام می‌کند اما دین نمی‌دهد.
وی با بیان اینکه فتنه 88، با برنامه‌ریزی 10 ساله صورت گرفته بود، ادامه داد: شعار اولیه فتنه 88 با عنوان «جنبش سبز» در سال 84 از زبان سناتور آمریکا خطاب به نمایندگان شنیده شد که در ایران حکومت اسلامی را با جنبش سبز نابود خواهیم کرد.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: تمامی استکبارهای جهانی در این فتنه جمع شدند و می‌خواستند جمهوری اسلامی را از درون نابود کنند؛ خاطرشان از پیروزی این فتنه آنقدر جمع بود که در روز عاشورا به مقدسات دینی نیز توهین کردند.
حاجی صادقی با اشاره به اینکه 9 دی‌ماه شروعی است بی‌پایان، افزود: حماسه نهم دی‌ماه، میثاق با ولایت، امام و آرمان‌های شهدا است.
وی اضافه کرد: حماسه نهم دی‌ماه به این معنی بود که امت اسلامی نامهربا‌نی‌ها و حملات استکبار را تحمل می‌کنند، اما در برابر توهین به اهداف و ماهیت انقلاب ملاحظه هیچ‌کس را نمی‌کنند.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اولین پیام حماسه نهم دی‌ماه آمادگی و پشتیبانی مردم از مقام معظم رهبری است، ادامه داد: دومین پیام این حماسه به مسؤولان حکومتی است که تابع ولایت فقیه باشند؛ مسؤولان نظام باید از این فرصت استفاده کنند و قدرشناس این مردم باشند.
حاجی صادقی گفت: مسؤولان حکومتی باید مردم را یار و دوست خود بدانند، تولی و تبری را فراموش نکنند و در مقابل استکبار بایستند.
وی با اشاره به حرکت‌های جهادی صورت گرفته در چند سال اخیر، افزود: دشمن می‌گوید ما امروز نگران حزب‌الله لبنان و سوریه نیستیم، ما نگرانیم که حزب‌الله انقلاب اسلامی از لندن و واشنگتن سر بلند کند.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه استکبار در پی این بود که در فتنه 88 انقلاب را به دست مردم نابود کند، اضافه کرد: در حال حاضر نیز دشمن به دنبال نفاق، فریب و به‌کارگیری عناصر داخلی برای تعارض به ارکان انقلاب است.
حاجی صادقی ادامه داد: دشمن می‌خواهد باور نخبگان را به این صورت تغییر دهد که با گفتمان مقاومت نمی‌توان کشور را نجات داد و باید صلح و سازش کرد.
وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی باید دغدغه مسؤولان باشد، گفت: آیا فراموش کردید که دشمنان در مسائل اقتصادی چه وعده‌هایی دادند و بعد پیمان‌شکنی کردند؛ در قرآن به پیامبر گفته شده است که اگر دشمنان بدعهدی کردند شما هم پیمان‌شکنی کنید.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: امروزه حل مشکلات مردم با اقتصاد مقاومتی حل می‌شود و نه اینکه نگاه به دشمن داشته باشیم.
حاجی صادقی با بیان اینکه در آیه 113 سوره هود به مسلمانان گفته شده است اگر به دشمنان تکیه کنید دچار عذاب خداوند می‌شوید، اضافه کرد: ما باید بر خودمان تکیه کنیم و از دشمن فاصله بگیریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار