تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی استان نتيجه آموزش را اثر بخشی مثبت در انجام مأموريت‌ها برشمرد و گفت: توجه جدی به آموزش كاركنان، لازمه پيشبرد اهداف سازمانی در ناجا است.
کد خبر: ۵۴۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 28 December 2017
 به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار  غلامعباس غلامزاده در حاشيه بازديد از يگان‌های ستادی و اجرائی فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان گفت: با توجه به مأموريت‌های سخت پليسی توسط کارکنان انتظامی، آموزش دائمی و مستمر و علمی نياز کار همه نيروها می‌باشد.
وی افزود: توجه به امر آموزش از ارکان اصلی رسيدن به شرايط مطلوب براي حفظ و ارتقای ميزان آمادگی کارکنان و پيشبرد اهداف سازمانی می‌باشد.
اين مقام ارشد انتظامی اجرايی شدن قرارگاه جهادی ارتقای تربيت و آموزش استان را يک گام برزگ آموزشی دانست و اظهار كرد: توجه به آموزش کارکنان، لازمه پيشبرد اهداف سازمانی در ناجا می‌باشد.
غلامزاده ادامه داد: استفاده از مربيان آموزشی کارآمد در ارائه آموزش‌ها به کارکنان بسيار مهم است و در اين رابطه ضمن تعامل سازنده با مراکز آموزشی بايد سعی شود از هرگونه اتلاف منابع پيشگيری شود.
فرمانده انتظامی استان دستورالعمل‌های آموزشی از جمله دستورالعمل قرارگاه جهادی تربيت و آموزش ناجا و تأثير آن در بهينه‌سازی تعالی رفتار کارکنان در ابعاد روانی -شخصيتی و سطح آموزش مأموريتی را حائز اهميت دانست و خاطر نشان كرد : کليه آموزش‌ها و برنامه‌های آموزشی بايستی بصورت مستمر توسط مسئولان و کارکنان مد نظر قرار گيرد.
فرمانده انتظامي استان در ادامه گفت: خدمت به مردم در حوزه امنيت و آرامش تحت زعامت ولايت فقيه افتخاري ارزشمند برای ناجا است.
رئيس پليس استان با تأکيد بر اينکه امنيت مطلوب کشور بايد به مردم تبيين شود، تصريح کرد: برای تامين امنيت کشور هزينه‌های زيادی شده است و اين امنيت بايد به مردم تبيين شود چرا که امروز به برکت انقلاب و به برکت هدايت و رهبری‌های مقام عظمای ولايت، ما مفتخر هستيم که مردم ما در بهترين وضعيت امنيتی زندگی می‌کنند.
وی به جايگاه ويژه و موقعيت استراتژيك و تاثير گذار ايران اسلامی در منطقه و جهان و حاكميت امنيت پايدار بر آن با در نظر گرفتن نا امنی‌های منطقه اشاره كرد و گفت: امروز دشمنان با نااميدی در اعمال تحريم‌ها و تهديدات مختلف عليه نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران روی تغيير افكار، عقايد و ارزش‌های ملت بزرگ ايران سرمايه‌گذاری عظيمی كرده‌اند و در تلاش هستند تا آنان را از اخلاقيات، معنويات و باورهای دينی دور سازند؛ كه به حول و قوه الهی و با درايت مقام معظم رهبري و بصيرت مردمی ناكام و در برابر اقتدار، عظمت و صلابت ايران اسلامی به زانو در آمده‌اند.
غلامزاده در بخش ديگری از سخنان خود خاطر نشان كرد: بزرگترين افتخار نيروهای مسلح ،تحت زعامت و فرماندهی معظم فرماندهي کل قوا(مد ظله العالی) بودن است و اين وضعيت باعث شده است که نيروهاي مسلح کشور در کنار نيروهای پرافتخار ناجا از چنان اقتداری برخوردار باشند که لرزه بر تن دشمنان بياندازند.
وی با اشاره به اينکه خدمت به مردم مانند ايمان است، افزود: يکي از خدمات زير بنايی و زير ساختی جامعه سالم خدمات امنيتي است که مردم با آرامش به امور روز مره خود رسيدگی کنند و عزيزان ما در نيروی انتظامی بدون هيچ چشم داشتی در راه امنيت، از جان خود گذشته اند که خود نشانه جهاد فی سبيل الله است.
فرمانده انتظامی استان در پايان ضمن تقدير و تشکر از كاركنان فرماندهي انتظامی شهرستان فارسان در برقراري نظم و امنيت عنوان داشت: اميدواريم به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي بر توفيقات شما عزيزان روز به روز افزوده شود تا همانند سنوات گذشته بر لبيک گويی به منويات مقام معظم رهبری پيشتاز باشيد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار