مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین آسیب در فرآیند تولید، عرضه و فروش تولیدات است، گفت: بازاریابی برای بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی مهم‌ترین دغدغه است.
کد خبر: ۵۴۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 26 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- بهمن عسگری در همایش تخصصی صادرات خرده‌فروشی در شهرکرد با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین آسیب در فرآیند تولید، عرضه و فروش تولیدات است، اظهار کرد: بازاریابی برای بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی مهم‌ترین دغدغه است و می‌توان گفت امروزه برای ارائه محصولات در دنیای مجازی فعالیت گسترده‌ای آغاز شده است.
وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در زمینه تولیدات صنایع‌دستی موفق است و می‌تواند از ظرفیت فضای مجازی با ایجاد یک فضای رقابتی برای فروش این تولیدات استفاده کند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کمپین صادرات خرده‌فروشی برای اولین‌بار در استان برای حمایت از تولیدکنندگان راه‌اندازی شده است، گفت: می‌توان با گسترش این کمپین از آن برای معرفی صنایع‌دستی و جاذبه‌های گردشگری نیز استفاده کرد.
عسگری اضافه کرد: هدف اصلی در این همایش ارائه راهکار و تشویق تولیدکنندگان برای بازاریابی الکترونیکی، اطلاع از نیاز مصرف‌کنندگان در بازار، تأمین نیاز مصرف‌کننده و در نهایت کارآفرینی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار