استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آمار واطلاعات به‌روز، پایه برنامه‌ریزی صحیح و اصولی با اثربخشی مناسب است.
کد خبر: ۵۴۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 25 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در شورای راهبری جمعیت چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ضعف و کمبود منابع آمار و اطلاعات به‌روز، صحیح و دقیق چالش نظام برنامه ‌ریزی است و غفلت در این زمینه کندی و شکست در برنامه‌ها و هدر دادن اعتبارات و منابع را رقم می‌زند.
وی افزود: آمار واطلاعات به‌روز، پایه برنامه ریزی صحیح و اصولی با اثربخشی مناسب است.
وی با اشاره به وجود برخی بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی در استان، تصریح کرد: رفع این بحران‌ها نیازمند آمار به‌روز و صحیح و استفاده از تکنولوژی و فناوری جدید است.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستبی استان چهارمحال و بختیاری نیز از تحت پوشش بودن 32 هزار معلول توسط سازمان بهزیستی استان خبر داد و گفت: سه هزار و 100 نفر از سالمندان استان نیز از خدمات این سازمان بهره‌می‌برند.
تهمینه اسماعیلیان سیاست اصلی سازمان در خصوص سالمندان را زندگی آنان در کنار خانواده دانست و گفت: سالمندانی که نیاز به مراقبت ویژه دارند و خانواده تمایلی به خروج آنان از خانه ندارند، پرستار مراقبتی از سوی این سازمان برای آن‌ها فرستاده می‌شود.
وی با اشاره به وجود 16 مرکز خدمات توانبخشی و مراقبتی سالمندان در استان تصریح کرد: از این تعداد 13 مرکز روزانه با یک هزار و 500 سالمند و سه مرکز شبانه (مراکزی که برای سالمندان با نیاز مراقبتی خاص تعبیه شده است) با 175 سالمند است.
اسماعیلیان با اشاره به ضرورت آموزش‌های پیش‌از ازدواج در جامعه تصریح کرد: این آموزش‌ها به صورت مستمر از سال 81 در حال برگزاری هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال سازمان بهزیستی کمک هزینه جهیزیه 50 نفر تحت پوشش را پرداخت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار