مداح اهل بیت(ع):
تابناک چهارمحال وبختیاری- مداح اهل بیت(ع) با اشاره به رشادت‌های شهید منصور عباسی، گفت: ایشان به فداکاری‌های خود در دفاع مقدس و جانبازی اکتفا نکرده و تا شهادت پیش رفتند.
کد خبر: ۵۳۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 13 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سعید حدادیان در یادواره شهید منصور عباسی و 12 شهید مدافع حرم استان، گفت: هرگاه منطقه‌ای توفیق اهدای شهید می‌یابد، این شهید تا شعاع وسیعی تأثیر می‌گذارد.
وی اظهار کرد: شهید به دلیل اینکه به عالم ملکوت راه یافته بر اطرافیان خود تأثیر گذاشته و با جهان‌بینی شهودی ایمان افراد را تثبیت می‌کند.
مداح اهل بیت(ع) با اشاره به رشادت‌های شهید عباسی، تصریح کرد: ایشان به فداکاری‌های خود در دفاع مقدس و جانبازی اکتفا نکرده و تا شهادت پیش رفتند.
فرزند شهید مدافع حرم منصور عباسی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه روحیه‌ای که شیعه با خدا و اولیای الهی بسته است به مبارزه با داعش ختم نمی‌شود، گفت: خشم در هر لباس و هر نقطه‌ای از جهان که باشد در تقابل با اسلام و انسانیت است.
سجاد عباسی رژیم صهیونیستی را شر مطلق خواند و تصریح کرد: امروز لباس ظلم بر قامت رژیمی پوشیده شده که شر مطلق است.
فرزند شهید عباسی با اشاره به اینکه مدافعان حرم و خانواده‌های آنان در کنار مظلومان عراق و شام، فلسطین و لبنان حضور دارند، خاطرنشان کرد: اینان با همان شور و منطق دفاع از مظلومان و مقابله با ظلم ایستاده‌اند.
وی در پایان گفت: مبارزه ادامه دارد تا اسلام زنده است تا مظلومی وجود دارد تا ظلم و اسرائیل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار