فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: كاهش تصادفات، ايجاد امنيت، آرامش و اطمينان‌خاطر برای مردم هدف از اجرای طرح زمستانی پليس است.
کد خبر: ۵۳۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 12 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- غلامعباس غلام‌زاده در حاشیه طرح زمستانی پلیس که با حضور مسئولان سایر سازمان‌ها و یگان‌های امدادی دخیل در طرح آغاز شد، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح در چهارمحال و بختیاری کاهش تلفات جاده‌ای بوده چرا که جان شهروندان و هم استانی‌ها برای ما از همه چیز ارزشمندتر است.

وی با بیان اینکه در این طرح در کنار پلیس راه و راهور سازمان‌های امدادی نیز همکاری دارند، افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین نسبت به بازگشایی مسیرها و گردنه‌های برف‌گیر اقدام می‌کند و همچنین اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو نیز در این طرح در کنار اکیپ‌های پلیس راه و راهور خواهند بود.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان، گفت: در طول این طرح گردنه‌های برف‌گیر و مرتفع استان به طور کامل تحت پوشش اکیپ‌های گشت پلیس راه قرار گرفته و نسبت به بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی در کل استان اقدام می‌شود.

غلام‌زاده با اشاره به بارش نزولات جوی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری به رانندگان وسایل نقلیه، توصیه کرد: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و داشتن صبر و حوصله در زمان رانندگی پلیس را در اجرای طرح زمستانی یاری کنند تا در محورهای مواصلاتی استان شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

وی افزود: پلیس راه چهارمحال و بختیاری با آمادگی صددرصدی و با بکارگیری اکیپ‌های گشتی ضمن باز نگه‌داشتن و کنترل محورها در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری استفاده از تجهیزات مدرن و بروز را در اجرای این طرح خواستار شد و اضافه کرد: کلیه سازمان‌های دخیل در اجرای این طرح باید با استعداد کامل نیروی انسانی خود در کنار استفاده از تکنولوژی و تجهیزات مدرن، سفری ایمن و مطمئن برای شهروندان و مسافران محورهای مواصلاتی استان فراهم کنند.

غلام‌زاده تاکید کرد: وفاق و همدلی موجود بین سازمان‌های امدادی در استان بیش از این تقویت شود و در خدمت‌رسانی به شهروندان هیچ سازمانی نباید مضایقه و قصوری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در خدمت‌گزاری به مردم پیشتاز است خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی امکانات و برنامه‌ریزی مناسب سعی می‌کنیم رحمت‌های الهی به زحمت و بحران برای مردم تبدیل نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار