معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی 25 آذر‌ماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 12 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام یوسف صمدزاده با اشاره به اینکه جشنواره کشوری علامه حلی هر سال در قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: استان‌هایی که به ظرفیت بالایی برسند اجازه برگزاری جشنواره استانی علامه حلی را دارند.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از سال گذشته ظرفیت برگزاری جشنواره استانی علامه حلی را پیدا کرده است، افزود: تاکنون 415 اثر علمی به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شده است.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از این تعداد اثر علمی، 210 اثر از حوزه علمیه خواهران و 205 اثر از حوزه علمیه برادران بوده است، ادامه داد: پس از ارزیابی گروه‌های تخصصی 14 اثر برگزیده برای رقابت در جشنواره کشوری و 27 اثر شایسته تقدیر انتخاب شده است.

صمد زاده با بیان اینکه محور اصلی جشنواره در گستره علوم اسلامی است، اضافه کرد: آثار علمی در قالب مقاله، پایان نامه، تحقیق پایانی و کتاب بوده است.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه استانی جشنواره علامه حلی شنبه هفته آینده 25 آذرماه جاری در سالن سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود، گفت: آثار برگزیده استانی یک ماه پیش به دبیرخانه کشوری ارسال شدند و نتیجه نهایی 7 دی‌ماه سال جاری اعلام می‌شود.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان فعالیت مرکز تخصصی علوم قرآن و کلام در چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر طلاب استان در حوزه علمیه خواهران و برادران در سه سطح تحصیل می‌کنند.

صمدزاده ادامه داد: بخش عمده طلاب در سطح یک (مقدماتی) و تعدادی در سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) در حال تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار