مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۴۷ اکیپ ثابت در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در حالت آماده‌باش کامل است و اکنون خوشبختانه تمامی محورهای استان باز بوده و تردد در جاده‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 10 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۷ اکیپ ثابت در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در حالت آماده‌باش کامل است و اکنون خوشبختانه تمامی محورهای استان باز بوده و تردد در جاده‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همه نیروهای راهداری در حالت آماده‌‌باش هستند، افزود: تمامی نیروهای راهداری چهارمحال و بختیاری در بیش از ۴۷ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح جاده‌ها مستقر هستند تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اکیپ‌های سیار و ثابت راهداری با 230 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک و با 310 نیروی انسانی و 42 دستگاه تراکتور برف‌روب فعال آماده خدمت‌رسانی در مواقع بحرانی هستند.

جمشیدی با اشاره به اینکه افزایش ضریب ایمنی سفرهای برون‌شهری بسته به رعایت اصول ایمنی در فصل زمستان است، خاطرنشان کرد: تجهیز خودرو و استفاده از وسایل سفر از جمله زنجیر چرخ، اطمینان از سلامت وسایل گرمایشی خودرو، همراه داشتن پتو و لباس گرم و توجه به تابلوها از فاکتورهای مهم ایمنی سفرهای برون‌شهری است.

وی با بیان اینکه هفته حمل و نقل و راهداری از ۲۳ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۱ دی‌ماه ادامه دارد، گفت: بیش از 10 عنوان برنامه ویژه برای این هفته درنظر گرفته شده که نشست خبری، افتتاح چند طرح، حضور در مدارس، دیدار با مسؤولان و رژه ماشین‌آلات از مهمترین این برنامه‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار