استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:باید با دنیای حقیقی، فضای مجازی و درگاه الهی ارتباط درست برقرار کنیم تا نظم، انضباط، وحدت، خانواده و... پا بر جا بماند بنابراین نباید با پرداختن بیش از حد و افسار گسیخته به فضای مجازی اجتماع و کشور را به خطر بیاندازیم.
کد خبر: ۵۳۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 10 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در سومین اجلاسیه استانی نماز و فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همه مسؤولان، متولیان و خدمت‌گزاران نماز باید برای خواندن نماز، در اجلاسیه‌ها و برنامه‌های مربوط به نماز حاضر باشند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری این روزها تلاش می‌کنند تا با مقاماتی همچون استاندار، نماینده ولی‌فقیه و... برای حل مشکلات خود ارتباط داشته باشند اما آیا تا این اندازه که اصرار به دیدن این افراد و ارتباط با آن‌ها وجود دارد با خدا نیز رابطه داریم تا مشکلاتمان را حل کند؟

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بسیاری از افرادی که با خدا ارتباط دارند در زندگی و مشکلات خود نتیجه گرفته‌اند، مقاماتی همچون استاندار، نماینده ولی‌فقیه، فرماندار و... وسیله هستند اما منبع اصلی تنها خداست.

عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: باید با دنیای حقیقی، فضای مجازی و درگاه الهی ارتباط درست برقرار کنیم تا نظم، انضباط، وحدت، خانواده و... پا بر جا بماند بنابراین نباید با پرداختن بیش از حد و افسار گسیخته به فضای مجازی اجتماع و کشور را به خطر بیاندازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار