تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از حضور پررنگ داوران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ملی و بین‌المللی در هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 10 December 2017
به‌گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرحمان قاسمی اظهار کرد: رقابت‌های تیراندازی، فوتبال، فوتسال، کونگ‌فو، هندبال و اسکیت در شهرهای مختلف کشور در هفته گذشته شاهد حضور پررنگ داوران استان بود.
وی با اشاره به اینکه علیرضا عبدالغنی و فیروز مبینی چهارشنبه 15 آذر در مسابقات چهارجانبه بین‌المللی آسیا در اصفهان دیدار دو تیم ایران و روسیه را سوت زدند و جمعه 17 آذر در لیگ برتر فوتسال نیز داروی داشتند، افزود: بهنام نبی پور و محمدعلی آقایی دیگر داوران استان پنج‌شنبه 16 آذر ماه جاری در لیگ دسته یک فوتسال به امر قضاوت پرداختند.
قاسمی تصریح کرد: قضاوت داوران استان در هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) اوایل این هفته رقم خورد و موعود بنیادی فر، محمدرضا طالبی و میثم حیدری روزهای شنبه و یک‌شنبه (18 و 19 آذرماه جاری) در این رقابت‌ها به‌عنوان داور حضور داشتند.
وی تاکید کرد: دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا توی آی از 15 آذرماه جاری در مشهد آغازشده است و ابراهیم شهرانی داور بین‌المللی کونگ‌فوی استان در این مسابقات به قضاوت می‌پردازد.
قاسمی ادامه داد: حمزه پیرامون و اسدالله نظریان دو داور هندبال استان پنج‌شنبه، 16 آذرماه در ادامه دیدارهای مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور بازی دو تیم هندبال ایل باصیری مرودشت و بوشهر را قضاوت کردند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی کشور جمعه 17 آذرماه در سالن 80 خط فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، گفت: مینا طادی از چهارمحال و بختیاری امر قضاوت این دیدارها را برعهده داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان خاطرنشان کرد: نغمه صمدی و زهرا افضلی دو بانوی دیگر استان از 15 تا 17 آذرماه جاری در مسابقات بین‌المللی اسکیت فری استایل با عنوان مارشال کاپ به میزبانی ایران و باشگاه انقلاب تهران به قضاوت پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار