تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از تامین اعتبار چهار تا پنج میلیارد تومانی برای خرید نردبان آتش‌نشانی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 09 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید علیپور اظهار کرد: با وجود ساختمان‌های چند طبقه در شهرکرد نیاز به نردبان برای ساختمان‌های مرتفع در هنگام بروز حوادث احساس می‌شود.
وی افزود: به همین منظور جلسه‌ای با حضور شهردار شهرکرد، اعضای شورای شهر و آتش‌نشانی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به منظور خرید نردبان آتش‌نشانی برگزار شد.
علیپور تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که مبلغ مورد نیاز برای خرید نردبان آتش‌نشانی میان چهار تاپنج میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی تأمین شود.
وی شهرک منظریه را ناامن‌ترین منطقه در شهرکرد از لحاظ ایمنی ساختمان عنوان و یادآور شد: با وجود تعامل با دستگاه‌های متولی و اعلام موارد غیرایمن هنوز اقدامی برای رفع آن صورت نگرفته است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: با وجود ناامنی ساختمان‌های شهرک منظریه و چند طبقه بودن آن‌ها نیاز به نردبان آتش‌نشانی احساس می‌شود.
علیپور خاطرنشان کرد: شهرداری تاکنون شهرک منظریه را از مسکن و شهرسازی تحویل نگرفته است اما با توجه به حسن نظر شهردار شهرکرد در زمینه رفاه حال شهروندان و خدمات‌رسانی بهتر شهرداری در حال ارائه خدمات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار