مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری طی 4 عملیات در منطقه حفاظت‌شده شیدا، 6 قبضه سلاح از متخلفان شکار غیرمجاز کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۵۳۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 09 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- شهرام احمدی از دستگیری متخلفان شکار غیرمجاز توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت‌شده شیدا خبر داد و اظهار کرد: طی هفته گذشته در 4 اقدام جداگانه، محیط‌بانان موفق به شناسایی و دستگیری 8 نفر متخلف در این منطقه شدند.

وی افزود: از این متخلفان 6 قبضه سلاح شکاری شامل تک لول و دو لول به‌همراه فشنگ و سایر ادوات شکار و همچنین 5 قطعه پرنده سار و یک لاشه خرگوش کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهار نفر از این متهمان مسلحانه با هدف جستجوی آثار تاریخی وارد این منطقه شده بودند و مأموران پس از دستگیری، متهمان را به‌همراه ادوات کشف آثار تاریخی تحویل مراجع قانونی دادند.

احمدی خاطرنشان کرد: بر اساس بند الف ماده ۶ قانون "مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز" هرکس به‌طور غیرمجاز سلاح شکاری و یا مهمات آن را خریداری، نگهداری و یا حمل کند به حبس از 91 روز تا 6 ماه و یا جزای نقدی تا سقف 20میلیون ریال محکوم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار