تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: پیکر مطهر شهید منصور عباسی پس از طواف مضجع حضرت معصومه(س) وارد بام ایران می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 05 December 2017
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ حمیدرضا توسلی با بیان اینکه شهید مدافع حرم پاسدار منصور عباسی در سوریه به شهادت رسید، اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز امروز پس از طواف برگرد مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) برای مراسم و داع با شهید و خاکسپاری به استان چهارمحال وبختیاری منتقل می‌شود.
وی افزود: مراسم استقبال و وداع با شهیدمدافع حرم «منصور عباسی» و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره برادر شهیدش «آیت‎الله عباسی» در زادگاهش، روز چهارشنبه مورخ 15 آذرماه ساعت 16با حضور پرشور آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور از میدان امام خمینی (ره) هفشجان تامسجدجامع این شهر برگزار و در ادامه نیز مراسم وداع با این شهید والامقام پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجدجامع انجام خواهدشد.
تولی ادامه داد:آیین وداع با این شهید عزیر روز پنجشنبه 16آذر ماه در ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان از ساعت 8 با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار و پس از ادای احترام نظامی برای تشییع،پیکر پاک و مطهر این شهیدعزیز به میدان 12محرم شهرکرد منتقل می‌شود.
معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان گفت: پیکر این شهید والا مقام ساعت 9 صبح بر روی دستان مردم عزیز و عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع ) مرکز استان، از میدان 12محرم تا امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد تشییع و در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار