تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نقش رسانه‌ها در فرایند توسعه‌ استانی ستودنی است و نگاه حساس و ظریف این افراد می‌تواند نقش بسزایی در رشد و شکوفایی جامعه داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 05 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و اصحاب قلم در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات میتوانند کم و کاستی‌های یک مدیر را همچون یک آینه بازگو کند تا در صورت وجود رفع شوند البته این بازگو کردن کاستی‌ها باید دلسوزانه و با ارائه راهکار باشند تا بهترین خدمت را به مردم کرده باشند.
وی نقش رسانه‌ها را در فرایند توسعه‌ استانی ستودنی دانست و گفت: نگاه حساس و ظریف خبرنگاران می‌تواند نقش بسزایی در رشد و شکوفایی جامعه داشته باشد و این ایفای نقش درست در پیشرفت و توسعه و رفع چالش ها تاثیر گذار است.
عباسی با بیان اینکه توسعه استان باید در جهت رضایتمندی مردم باشد نه گروه یا طیف خاصی، ادامه داد: مدیران نباید بابت انتقاد و پیشنهاد رسانه‌ها شکایت کنند و همچنین رسانهها تنها اجازه نقد و انتقاد دارند و به به هیچ وجه اقدام به تخریب و توهین مدیران و مسئولین استان نکنند.
استاندار اظهار کرد: بهترین راهکار برای مدیران در برابر نقدهای رسانه ای، پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف است.
وی افزود: برای مدیریت در استان دو هدف باید در نظر گرفته شود ابتدا اینکه ارتباط شعاعی با افراد و گروه‌های مختلف جایگزین ارتباط لایه‌ای شود و دوم آن که با اهالی فن در استان به یک نظر مشترک رسید تا موانع و مشکلات توسعه‌ای این استان رفع شود.
عباسی با اشاره به اینکه ارتباط شعاعی بدین معنی است که با همه گروه‌ها و جریان از هر طیفی ارتباط مستقیم بر قرار شود تا از افراد، گروه‌ها و جریان‌های خاصی بهره گرفته نشود افزود: توسعه استان باید در جهت رضایتمندی تمام مردم باشد فلذا نباید تنها رضایتمندی گروه یا طیف خاصی را درنظر داشت.
استاندار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان را منتخبین مردم خود این استان دانست و گفت: همواره باید شان و جایگاه این نمایندگان حفظ شود و در امورات استان با آن‌ها همکاری و مشورت کرد.
عباسی با اشاره به مشکلاتو مخالفتهای پروژه انتقال آب بن-بروجن توسط مافیای آب، گفت: بنده مدافع حقوق مردم چهارمحال و بختیاری هستم و در حال حاضر با رایزنی‌های متعدد مشکلات این پروژه در شرف حل است.
وی تصریح کرد: در انتخاب مدیران سیاسی از افراد طرفدار دولت نه طرفدار جریان خاص استفاده می‌‌شود اما در انتخاب مدیران تخصصی انتخاب مدیران سیاسی ملاک نیست.
استاندار در ادامه گفت: در انتخاب و انتصاب مدیران فرهنگی نیز از افراد اهل فرهنگ استفاده می‌شود.
عباسی در خصوص مدیریت بانوان در چهارمحال و بختیاری نیز افزود: در این بخش سعی می شود زمینه ارتقای بانوان متعهد، متخصص از جمله بانوان خانواده ایثارگر در بخش های مختلف اداری فراهم شود.
وی شناسایی بسترهای توسعه برای تکمیل زنجیره تولید در استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی این بسترها، بایستی توسط دانشگاهی یا شرکتی معتبر در کشور انجام شود و سپس به تفکیک هر شهرستان طرح‌های توسعه‌ای در آن‌ها اجرا شود.
استاندار خاطرنشان کرد: طرح توسعه پایدار استان در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی با مشارکت بنیاد علوی و از سوی نخبگان و محققان همین استان اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار