تابناک چهارمحال وبختیاری- فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی ' مظاهر نیکخواه ' را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد منصوب کرد.
کد خبر: ۵۳۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 30 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- دکتر مظاهر نیکخواه، عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد است که به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن حکم دکتر فرهاد رهبر آمده است:برادر گرامی جناب آقای دکتر مظاهر نیکخواه با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد» منصوب می‌شوید.
مظاهر نیکخواه فرزند شهید خسرو نیکخواه است و کتاب ' دادا خسرو' را در حوزه دفاع مقدس درباره این شهید منتشر کرده است.
پیش از این عبدالله قاسمی پیربلوطی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری فعالیت می کرد که پس او ' فرهاد خاکسار حقانی ' به عنوان سرپرست موقت این دانشگاه معرفی شد.
این دانشگاه دارای 320 نفر اعضا هیات علمی، استاد و مربی است و 8 هزار دانشجو در رشته های مختلف در این دانشگاه مشغول فراگیری علم و دانش هستند.
تاکنون 50هزار نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چهارمحال و بختیاری دانش آموخته شده اند که بخشی از این دانشجویان نیز اشتغال دارند و یا زمینه اشتغال آنها در استان یا بیرون از استان در ادارات و نهادها یا بخش خصوصی فراهم شده است.
هم اکنون 23کانون دانشجویی و 5تشکل سیاسی فرهنگی در دانشگاه ازاد اسلامی از سوی دانشجویان فعال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار