تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی به مناسبت موفقیت در برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری این هفته را به همه دست اندرکاران و فعالان این حوزه علمی دانایی محور تبریک گفت.
کد خبر: ۵۳۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 29 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- متن کامل پیام اقبال عباسی به شرح ذیل است:
پژوهش کار علمی و کارشناسی و ابزار و زیربنای لازم برای هموار کردن مسیر پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ است.
امروز ایران اسلامی با اتکا به پیشرفت های علمی مبتنی بر کار پژوهشی متخصصان، دانشمندان و دانش پژوهان جوان و متعهد خود توانسته تا به الگویی ماندگار در بین کشورهای جهان در زمینه پژوهش و تحقیق تبدیل شود و در مسیر دستیابی به قله های افتخار همچنان به حرکت رو به پیشرفت خود ادامه دهد.
نامگذاری یک هفته در تقویم رسمی کشور به نام هفته پژوهش و فنآوری نشان از اهمیت این موضوع نزد مسئولان کشور دارد و موقعیت مناسبی برای بازنگری و آسیب شناسی در زمینه شیوه های گسترش، نهادینه سازی و فرهنگ سازی در حوزه پژوهش به شمار می رود.
امروزه پژوهشگران و مسئولان مراکز علمی و پژوهشی از طریق دستاوردهای پژوهشی و فنآوری با جمع آوری و استحصال اطلاعات، تجارب به دست آمده و آمار و آگاهی های لازم و مبانی متقن، مستدل و مستند و مباحث گوناگون علمی، فنآوری، فرهنگی و اقتصادی، نقشه راه توسعه را هموار ساخته و با تأکید و تمرکز هرچه بیشتر بر توان داخلی، افقی هرچه روشن تر برای رشد و تعالی میهن عزیزمان ترسیم می نمایند.
مراکز علمی و پژوهشی، دانشگاهیان و حوزویان، دانشجویان و اساتید، فرهیختگان و عالمان و اندیشمندان کشور به عنوان موتور محرکه علم و فنآوری و بسترساز پیشرفت و تمدن و سلامت اجتماعی و غنای فرهنگی شناخته می شوند.
چه زیباست که در این فرصت فرخنده هفته پژوهش و فنآوری را به صورت ویژه به فعالان این حوزه شادباش گفته و مراتب قدردانی و سپاس خود و تمامی مسئولان و دست اندرکاران استان چهارمحال و بختیاری را از زحمات وافر همگی ابراز دارم، کسانی که رشد، توسعه و آبادانی استان و کشور، بیش و پیش از هر کس، مدیون و مرهون کوشش های عالمانه و قابل ستایش و ارزشمند آن ها بوده و خواهد بود.
از پیشگاه حضرت دانا و آگاه مطلق می خواهم نعمت های لایتناهی خود را بر مردم خوب، شریف و رشید ایران
اسلامی به ویژه استان چهارمحال و بختیاری ارزانی داشته و با تابش نور دانش، آگاهی و هدایت همیشگی خود، دل ها و اندیشه های همه مردم دنیا را به هم نزدیک و در ساختن و آبادانی دنیایی سرشار از محبت، مودت، اخوت، بهروزی و نشاط آحاد بشر را هم راستا و هم داستان نماید
اقبال عباسی
استاندار و رئیس ستاد هفته پژوهش استان چهارمحال و بختیاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار