مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انس با قرآن و توجه به مفاهیم آن در جامعه روز به روز کمتر می‌شود، گفت: دوری از قرآن باعث شیوع شبهات اعتقادی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۵۳۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 29 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی در نشست کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما شیعیان در همه حال باید شکرگزار باشیم، اظهار کرد: اینکه در زمین و زمان خوبی به دنیا آمده‌ایم و زندگی می‌کنیم هر دو نعمت است، خیلی از انسان‌ها در سرزمین‌های غیر مسلمان و در زمانی غیر از آخرالزمان به دنیا آمدند.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که در استانی زندگی می‌کنیم از لحاظ اعتقادی و از لحاظ مذهب بسیار غنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قرآن در بین ما مسلمانان و شیعیان در غربت است، بیان کرد: اینکه قرآن در بین ما مهجور است، یک واقعیت است، چون متأسفانه هم انس با قرآن و هم توجه به مفاهیم و تفسیر آن در جامعه امروزی بسیار کم است.

مرتضوی ادامه داد: این نه به‌خاطر کم‌توجهی و دلبستگی زیاد ما نسبت به دنیا و زندگی است.

وی با بیان اینکه انس با قرآن و توجه به مفاهیم آن در جامعه روز به روز کمتر می‌شود، گفت: دوری از قرآن باعث شیوع شبهات اعتقادی در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: اگر ما شیعیان به قرآن و مفاهیم آن آشنا باشیم، هیچ هجمه و شبهه‌ای توان رویارویی با اعتقادات ما را نخواهد داشت و اگر شاهد این حجم هجمه و شبهه نسبت به اعتقاداتمان در فضای مجازی و دنیای واقعی هستیم، همه آن به بی‌توجهی و دوری ما از قرآن و مفاهیم قرآن برمی‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار