مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: وقتی از محصولات کارخانجات تحت نظارت دامپزشکی دفاع می‌کنیم که مسؤول فنی بر اساس ماده 19 حضور داشته باشد.
کد خبر: ۵۳۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 29 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- جلسه تبادل نظر مسائل مربوط به کارخانجات و به طور خاص، اجرای ماده 19 با حضور مدیرکل دامپزشکی، معاون سلامت، رئیس نظام دامپزشکی، رئیس اداره نظارت و مدیران کارخانجات تولید خوراک دام، طیور و آبزیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

عبدالمحمد نجاتی در این جلسه با اشاره به اینکه ماده 19 آیین‌نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی به‌منظور جلوگیری از وابستگی مالی مسؤولان فنی به کارفرمایان است که برای انجام نظارت‌های بهتر در واحدهای تحت نظارت پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: دستورالعمل اجرایی ماده 19 از طریق سازمان دامپزشکی کشور تدوین و جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی از کارخانجات تحت نظارت دامپزشکی دفاع می‌شود که مسؤول فنی بهداشتی دامپزشکی داشته باشند و قانون را رعایت کنند.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: اگر مسؤولان فنی بهداشتی دامپزشکی در کارخانجات تولید فراورده‌های خام دامی حضور داشته باشند نظارت‌ها بهتر و محصول سالم‌تری وارد بازار می‌شود.

نجاتی ادامه داد: نظارت‌ها به‌صورت مستقیم از طریق مسؤولان فنی و به‌طور غیر مستقیم از سوی اداره کل انجام می‌شود و باید این نظارت‌ها صحیح انجام شود تا بخشی از تولید و اشتغال نیز حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار