معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهرکرد صبح امروز با دمای منفی 8 درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در کشور بود، از پایداری هوای سرد طی 3 روز آینده بر فراز منطقه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 29 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه شهرکرد صبح امروز با دمای منفی 8 درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در کشور بود، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته حداکثر دمای شهرکرد 13 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و لردگان 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

وی از پایداری هوای سرد طی چند روز آینده بر فراز منطقه خبر داد و افزود: در 3 روز آینده حداقل دمای شهرکرد بین 7 تا 9 درجه سانتی‌گراد زیر صفر متغیر است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای سه روز آینده جوی نسبتاً پایدار در سطح منطقه حاکم است، اضافه کرد: در این مدت آسمانی صاف تا کمی‌ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

قطره با اشاره به اینکه در ایستگاه هواشناسی چلگرد برفی وجود ندارد، ادامه داد: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی شهرستان کوهرنگ مانند گردنه چری و شامنصوری 20 تا 30 سانتی‌متر است.

وی با بیان اینکه میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی در چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین بلند مدت سالانه 65 درصد کاهش داشته است، گفت: متأسفانه تا اواسط هفته آینده سامانه بارشی به استان وارد نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار