نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردان خدا، اولیای الهی و پاکان با تهذیب نفس و جهاد در راه خدا توانسته‌اند به امام زمان (عج) برسند، خاطرنشان کرد: بالندگی نسل جدید زندگی در این عصر و بعد از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 28 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در آيين نواختن زنگ بيعت با امام زمان(عج)، با توصیه بر مداومت در خواندن تعقیبات نمازهای یومیه، اظهار کرد: در این دعاها ما از خدا میخواهیم خودش، رسولش و حجتش را به ما بشناساند.
وی با بیان اینکه خداشناسی جرم، جسم و حجم شناسی نیست، افزود: خداوند هستی دارد و باید هستی خدا را شناخت و شناخت ویژگی‌ها و صفات خدا در دایره خداشناسی قرار می‌گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه انسان باید بعد از خداوند پیامبرش را بشناسد، اظهار کرد : پیامبر خدا برای هدایت انسان‌ها فرستاده شده و همه باید در برابر آن خاشع و خاضع باشند.
امام جمعه شهرکرد اولین انسان خلق شده بر روی زمین را نماینده خدا برشمرد و تصریح کرد: محال است که خداوند انسانی را بیافریند و حجت و نماینده‌ای برای هدایت او قرار نداده باشد.
وی خاطرنشان کرد: انسان‌ها باید مسیر زندگی، سبک زندگی، اقتصاد و آبادانی زمان خود را از خدا، پیامبر و حجت خدا یاد بگیرند زیرا اگر چنین نباشد به ضلالت و گمراهی دچار مي‌شوند.
نماینده ولی فقیه در استان جفاکار بودن، بد عمل کردن بشر را از دلایل غیبت امام زمان (عج) دانست و گفت: ایشان فقط از نظرها غائب است در صورتی که اداره مسلمانان در دست ایشان است و نقش امامت را کامل ایفا می‌کنند.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمان غیبت، نایب امام زمان (عج) است، تصریح کرد: ما باید باور داشته باشیم که تصمیمات او تصمیمات دین خداست و بر اساس اجتهاد، فقه و هدایت امام عصر(عج) تصمیم می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه مردان خدا، اولیای الهی و پاکان با تهذیب نفس و جهاد در راه خدا توانسته‌اند به امام زمان (عج) برسند، خاطرنشان کرد: بالندگی نسل جدید زندگی در این عصر و بعد از انقلاب اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار