رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفته پژوهش فرصتی است برای ترویج گفتمان دانش بنیان گفت: برای رونق اقتصادی و رونق کسب و کارهای نوین، ترویج نگرش‌ها، روش‌ها و اقدامات دانش‌بنیان باید باید بی توقف، ایده‌محور و در شتاب مداوم باشد.
کد خبر: ۵۳۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 28 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- وحید خلیلی اظهار کرد: دو شعار اصلی، بسیار مهم و فرهنگ‌ساز هفته پژوهش امسال مبنی بر «پژوهش‌های تقاضامحور» و «تجاری‌سازی» هردو باید توسط پژوهشگران استانی تشریح و تببین شود و رسانه‌های مختلف استانی هم برای انعکاس آن دیدگاه‌ها و خروجی محصولات و خدمات دانش‌بنیان استانی اهتمام جدی داشته باشند.
وی افزود: کانون‌های متنوع اقتصادی و تولیدی و پژوهشگران و مراکز تحقیقاتی، هرکدام به سهم خود باید برای ترویج و رونق پژوهش‌های کاربردی مورد نیاز استان و پژوهش‌های تقاضامحور تلاش اثرگذار کنند.
خلیلی ادامه داد: به هفته پژوهش باید به عنوان یک هفته اثرگذار نگاه کنیم که بتواند در مابقی روزهای سال بر نگرش‌ها، روش‌ها و عملکرد پژوهش‌محور همگان تاثیر بگذارد و در این هفته همه استان به اهمیت موضوع، حساس باشند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان تاکید کرد: نمایشگاه، معرفی توانمندی‌ها‌ و کارگاه‌های آموزشی مرتبط می‌تواند راه‌های رسیدن به اقتصاد پویا براساس مزیت‌های استانی را هموارتر کند.
به گفته وی، جهاد دانشگاهی استان در نمایشگاه امسال طرح‌های کاربردی اجرا شده و دستاوردهای خود را در چهار حوزه IT، گردشگری، محیط زیست و صنعت جوشکاری استان معرفی کرده و بخش ویژه امسال، معرفی و تشریح فرایند و اهداف انتخاب استان به عنوان یکی از هشت استان منتخب در طرح «الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی» است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار