طی قراردادی صورت گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از دستاوردهای شرکت‌های مستقر در پارک، دستگاه قرائت، پرینت و پرداخت در محل برای قبوض کنتورهای آب، برق و گاز است که قرارداد فروش آن منعقد شد.
کد خبر: ۵۲۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 26 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد، اسماعیل پیرعلی در حاشیه آیین انعقاد قرارداد فروش محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه و فن بازار دستاوردهای پژوهشی استان از تاریخ 4 لغایت 8 آذرماه سال جاری در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد دایر است.

وی با اشاره به اینکه نیمی از غرفه‌های نمایشگاه به شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرده است تا آخرین دستاوردهای فناوری خود را در آن‌ها معرفی کرده و به نمایش گذارند، افزود: یکی از دستاوردهای شرکت‌های مستقر در پارک، دستگاه قرائت، پرینت و پرداخت در محل برای قبوض کنتورهای آب، برق و گاز است.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: طی بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان از نمایشگاه و با بررسی‌های انجام گرفته مقرر شد این دستگاه به تعداد 60 عدد که شامل بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است از سوی این شرکت خریداری شود.

پیرعلی با بیان اینکه قرارداد خرید دستگاه قرائت، پرینت و پرداخت در محل قبوض خدماتی با مبلغ 231 میلیون و 200 هزار تومان بین شرکت آب و فاضلاب شهری و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری منعقد شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه استان بالغ بر 230 هزار مشترک دارد استفاده از این دستگاه صرفه‌جویی مالی حدود 600 میلیون تومانی را برای مجموعه آب و فاضلاب در بر خواهد داشت.

وی افزود: مذاکرات لازم جهت ارائه این محصول به شرکت آب و فاضلاب روستایی اصفهان و چهارمحال و بختیاری انجام گرفته که بعد از پایان نمایشگاه قرارداد فروش آن منعقد می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: با توجه به صرفه‌جویی مالی استفاده از دستگاه قرائت، پرینت و پرداخت در محل قبوض خدمتی برای شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی جا دارد این محصول در سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار