رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال جاری برای 498 طرح صنعتی و کشاورزی اعطای تسهیلات در قالب طرح رونق تولید با اعتبار بالغ بر دو هزار میلیارد ریال تصویب شد که از این تعداد تا کنون به 21 طرح تسهیلات اعطا شد.
کد خبر: ۵۲۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 26 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ابتدای تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان، تا کنون مشکلات و موانع 300 طرح و واحد صنعتی و کشاورزی طی 216 جلسه با تصویب دو هزار و 398 مصوبه مطرح و بررسی شد.
وی افزود: از این تعداد مصوبه، 786 مورد اجرایی و یک هزار 612 مورد در دست اقدام است همچنین 41 درصد این مصوبات مربوط به سرمایه در گردش، 25 درصد مربوط به سرمایه ثابت، 21 درصد مربوط به استمهال و تقسیط بدهی، دو درصد تأمین اجتماعی، دو درصد امور مالیاتی و 9 درصد سایر موارد بوده است.
امامی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری نیز 86 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است، افزود: این ستاد از ابتدای امسال تا به حال 813 مصوبه داشته است که از این تعداد 58 مورد اجرایی و 755 مورد در دست اقدام است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: طی سال گذشته به 459 طرح صنعتی و کشاورزی در قالب طرح رونق تولید تسهیلاتی به مبلغ دو هزار و 759 میلیارد ریال طی جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پرداخت شد.
امامی در ادامه افزود: همچنین طی سال جاری به 498 طرح صنعتی و کشاورزی اعطای تسهیلات در قالب طرح رونق تولید با اعتبار بالغ بر دو هزار میلیارد ریال تصویب شد که از این تعداد تا کنون به 21 طرح تسهیلات اعطا شد.
وی با اشاره به وجود چهار واحد تولید لوله پلی‌اتیلن در استان، خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر از این تعداد تنها یک واحد فعال بود ولی خوشبختانه طی سال جاری با رفع موانع آن‌ها هر چهار واحد تولیدی در حال فعالیت هستند.
در این جلسه مشکلات و موانع هشت طرح صنعتی و کشاورزی مطرح و بررسی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار