تابناک چهارمحال وبختیاری- قرارداد همکاری میان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و شرکت آب و فاضلاب شهری استان همزمان با هفته پژوهش منعقد شد.
کد خبر: ۵۲۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 26 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قدرت‌الله بیگلری در این آیین اظهار کرد: این قرارداد در خصوص سامانه قرائت، صدور قبض و پرداخت آنلاین با پارک علم و فناوری منعقد شد.
مدیرعامل شرکت و فاضلاب شهری استان تصریح کرد: در این قرارداد خرید60 سامانه سخت افزار قرائت، صدور قبض و پرداخت آنلاین از پارک علم و فناوری توسط آب و فاضلاب شهری ذکر شده است.
وی با اشاره به وجود 220 هزار مشترک اب و فاضلاب شهری در استان، تصریح کرد: این محصول می‌تواند در شرکت‌های آب و فاضلاب شهری تمام استان‌های کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت پایا صنعت توانیر نیز گفت: این شرکت در پارک علم و فناوری استان مستقر است و دستگاه ساخته شده توسط شرکت، صدور قبض، قرائت و پرداخت را به صورت مکانیزه و یکپارچه انجام خواهد داد.
نورالدین علایی با اشاره به وجود هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی، امکانات و فرایندهایی که برای ماموران توسط شرکت آب و فاضلاب شهری فراهم می‌شود، تاکید کرد: این دستگاه امکان انجام تمام این فرایندها را به شکل مکانیزه فراهم می‌کند.
وی بیان کرد: تولید سخت افزار و نرم افزار دستگاه حدود سه میلیون تومان هزینه داشته است که این دستگاه می‌تواند هزینه‌های مربوط به شرکت آب و فاضلاب شهری را کاهش دهد.
علایی ادامه داد: با استفاده از این دستگاه و الکترونیکی شدن فرآیند قرائت و صدور قبض به شکل آنی در مقابل منزل مشترکان، از رفت و آمد و هزینه‌های مربوط به آن نیز کاسته خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: از زمان عقد قرارداد تا عملی شدن طرح حدود چهار ماه زمان نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار