مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته قرآن و عترت جشنواره‌ای به همین نام در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 25 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران در نشست ستاد گرامیداشت هفته قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همزمان با این هفته جشنواره قرآن و عترت در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: هنرهای آوایی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تواشیح اذان و سرود، هنرهای نمایشی مانند نمایش خیابانی و صحنه‌ای، نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی، هنرهای تجسمی مانند پوستر، عکس، خوشنویسی، صنایع دستی و نماد‌های شهری، هنرهای سینمایی مانند فیلم کوتاه (مستند و داستانی)، فیلمنامه‌نویسی و پویا‌نمایی ( انمیشین)، هنرهای ادبی مانند شعر و داستان، علمی پژوهشی مانند پایان‌نامه، کتاب و مقاله و رسانه و مطبوعات شامل مکتوب و مجازی از موضوعات این جشنواره هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت الکترونیکی www.qiachb.ir مراجعه فرمایند.

کارگران ادامه داد: در حاشیه این جشنواره برنامه‌هایی مانند یادواره شهدای قرآنی، تکریم پیشکستوتان قرآنی و کارگاه‌های عملی و آموزشی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار