مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 47 روستای چهارمحال و بختیاری خدمات کتابخانه‌ای پستی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 18 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- فرزاد رحیمی اظهار کرد: 47 روستای چهارمحال و بختیاری با هزینه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خدمات کتابخانه‌ای پستی دریافت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر 21 کتابخانه و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سه کتابخانه سیار با پوشش 90 روستا در استان وجود دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از سال 94 تنها یک کتابخانه سیار فعال با پوشش 30 روستا در استان وجود داشت، اضافه کرد: تا پایان سال جاری یک کتابخانه سیار نیز در لردگان راه‌اندازی می‌شود.

رحیمی از وجود 300 هزار جلد کتاب کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری خبر و ادامه داد: با توجه به پراکندگی مراکز پرورشی کودکان، توانستیم 20 تا 30 درصد از کودکان و نوجوانان استان را با کتابخانه مرتبط کنیم.

وی گفت: خواندن کتاب در سنین پایین، به غنی‌تر شدن خزانه لغات کودکان کمک می‌کند، تفکر خلاق و نقال را در کودکان پرورش می‌دهد و یک فضای با نشاط را برای مطالعه در سنین بالاتر فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار