تابناک چهارمحال وبختیاری- سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری نقش پررنگی در امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاهی ایفا کرده و بازسازی 6 روستا را در این مناطق برعهده گرفته است.
کد خبر: ۵۲۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 18 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- نیروهای این سپاه با حضور در منطقه زلزله زده کرمانشاه اقدام به کمک رسانی و امدادرسانی به زلزله زدگان شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین و روستاهای این مناطق کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از این اقدام خداپسندانه سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام قدردانی کرد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: از لحظه‌های نخست این حادثه، تعدادی از نیروهای سپاه و بسیج استان به منظور خدمات رسانی به منطقه اعزام شدند.

سردار محمد علی اکبری افزود:سپاه استان از روزهای نخست اعلام آمادگی خود را برای خدمت رسانی بیشتر به این مناطق زلزله اعلام کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، بازسازی روستاهای زلزله زده را برعهده گرفته از این رو سپاه استان نیز با اعزام گروه‌های جهادی، ساخت و ساز و بازسازی 6روستا زلزله زده را برعهده گرفته است.

سردار اکبری گفت: چهارمحال و بختیاری مسئول بازسازی 6 روستای قالوه دره، دنگی کاک عبداله، ده سفید، کفر باوکه، دنگی عباس، دارزرد طهماسب از منظقه سرپل ذهاب را برعهده گرفته است.

زلزله هفته گذشته با قدرت 7.3ریشتر باعث تخریب بخشی های از روستاها و شهرهای استان کرمانشاه شد.

در این زلزله بیش از 400نفر از اهالی منطقه جان خود را از دست دادند و نزدیک به 15هزار نفر نیز مجروج شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار